Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2014 11:22 - Ерррррротичен роман
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3778 Коментари: 9 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тази сутрин, докато си правих упражненията върху лилавото шалте във всекидневната, за втори път изгледах цял половин час от филма, който Nova TV пуска в събота и неделя в 10. Представят  поредицата от романтични минисериали по произведенията на Розамунде Пилхер.

Розамунде Пилхер.

Розамунде Пилхер.

Не можех да спра да си повтарям това име!

Естествено филмите, които се излъчват в този часови пояс, са лишени от всякаква експлицитна еротика. Те изобилстват обаче от размяна на романтични реплики, въргаляне из тревите или на морския бряг, развяване на бели рокли и само малко целуване. Но никакъв секс. И все пак името на Розамунде Пилхнер някакси си успя да ме върне назад в годините - по времето, когато книжният пазар беше залят с долнопробна „розова“ литература, преведена набързо от някоя закъсала за пари пенсионирана учителка по немски и издадена на амбалажна хартия, и вече не се налагаше  хората да си предават от ръка на ръка амортизирани копия на „Емануела“, върху които и мъже и жени тихо мастурбираха в страх и самота. Домиля ми за това време и реших днес да ви представя своя мини-версия на това, за съжаление, вече позабравен тип четиво.

image

Той  държеше огромния си пулсиращ член със здравата си, непоколебима десница и безцеремонно го насочи към нея. Тя плахо се дръпна назад, копринените завивки под нея прошумоляха. Той обаче не се притесни от първоначаната й реакция - често му се случваше дамите да се стряскат от гледката на възбудения му орган.  Този път обаче целта му беше не малката й, изящна уста, нито влажната й, тръпнеща в очакване  раковина, а друга.

- Нееее, - изпищя тя. - Само не го прави върху розовия ми роман!

-  Дай го насам доброволно, иначе ще се ядосам! -  гласът му беше в долните регистри, опияняващо властен.

- Не, Зигрфрид, не! - тя притисна романа към разголените си гърди, чиито розови, в тон с корицата, зърна, бяха набъбнали.

- Обичам  като се молиш.

- Тогава... вземи мен. Изпразни семето си в мен, а не върху "Любов в Шварцвалд"! - прошепна тя, примирена и опустошена.

Той я дръпна към себе си за глезена и тя покорно се хлъзна по копринените чаршафи. "Любов в Шварцвалд" тупна на земята, а мъжкото му достойнство тържествено се спусна към сливиците й.




Гласувай:
4



1. milady - i like your pink humor, my sweety ...
31.08.2014 11:34
:))) чудесно начаало за ХУЙкендаа...
оh , Jaaa...geil .......
kannst Du auch Deutsch ?
цитирай
2. vukovska - Danke sehr :)
31.08.2014 11:35
Danke sehr :)
цитирай
3. milady - welcome ! Du bist meine schwarze Lady :)
31.08.2014 12:13
Viele nette Gruesse an der kleiner mäuschen :P
цитирай
4. turb04 - . . . а след това го изтри в завесата.
31.08.2014 12:51
...а след това го изтри в завесата.
цитирай
5. vukovska - Ееее, големо прахосване на сперма ...
31.08.2014 13:06
Ееее, големо прахосване на сперма пада за неделя по обед!...
цитирай
6. sartorium - Хаха, отлично резюме на общото съдържание на любовните романи от началото на 90-те.
31.08.2014 23:56
Сещам се, че и приятелката ми се беше запалила по тях.
Прибирам се една вечер и я сварвам на леглото с книга. Хвърлих се до нея и й викам:
- Ко читеш?
- "Аарон и Магдалена"- ми казва леко нацупено. - Уф! Ти що не си като него! Като Аарон.
- Щото ако бях Аарон, гълъбче мое, сега нямаше да ме има, а щях да съм само фантазия в кухата кратуна на зле задоволена булевардна писателка. Освен това, общата ти височина е колкото на единия от краката на тая Магдалена и при стойката дето са я заели на корицата, на възхитителният Аарон щеше да му се наложи да чука таблата на леглото над главата ти, ако изобщо между вас се стигнеше до нещо.
Любимата ми ме гледа без да мига няколко секунди с прекрасните си зелени очи и чувствах почти физически как мозъкът й прекарваше думите ми през сложните лабиринти на женската логика, на чийто вход неизменно стои надписът "И сега? Той какво иска да каже с това?"
Само миг по-късно, препускащите със скоростта на светлината импулси обработиха наличната информация, разнесоха я до съответни неврони, които взеха решение и частта от мозъка й, която оформяше душевните терзания в звукови вълни предаде словесна форма на целия този процес :
- И кво? Друга ли си имаш вече, а?!

Толкова за любовните романчета и срещата ми с тях.
цитирай
7. vukovska - Ти ще дойдеш прекрасен сърцевед, бе ...
01.09.2014 05:10
Ти ще дойдеш прекрасен сърцевед, бе човече!!
цитирай
8. turb04 - Що не се съберете да му цапнете по ...
01.09.2014 09:57
Що не се съберете да му цапнете по едно, пък после ще разказвате...
цитирай
9. legna - М.... дам много ме искефи твоята творческа итерпретацията .
03.09.2014 08:27
М.... дам много ме искефи твоята творческа итерпретацията .Браво на блогъра ставаш за писателка ;)Ако има такава книга аз бих си я купил с радост:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 688362
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930